Адвокатська компанія "Соколовський і Партнери"

Сильна команда податкових адвокатів
  • Eng
  • Рус
  • Укр

19 років на ринку юридичних послуг

 
 
  • Податкова адвокатура, податкове планування, податкове представництво, спори з податковою, юридична допомога під час податкових перевірок, оскарження рішень ДПІ
  • Оптимізація кредиторської та дебіторської заборгованості, досудова санація, стягнення заборгованості, банкрутство
  • Господарські спори, тендерне законодавство, складання договорів, вирішення корпоративних спорів
  • Правова допомога адвоката у цивільному, господарському, адміністративному, кримінальному процесах, представництво інтересів в Європейському Суді з прав Людини
  • Консультації з експортно-імпортних операцій, підготовка контрактної документації, оскарження рішень митних органів в адміністративному та/або судовому порядках
  • Правова допомога під час допиту, захист в суді, оскарження дій слідчого, прокурора, слідчого судді, адвокатська допомога потерпілому
  • Комплексна правова експертиза господарської діяльності юридичної особи з метою визначення її справедливої ​​ціни на ринку і реального стану активів
  • Супровід угод (M&A) з аналізом фінансових господарсько-правових і податкових наслідків, вибір найбільш оптимальних юридичних та економічних рішень
  • Розробка та впровадження антикорупційних програм, здійснення compliance-процедур, супровід під час розслідування корупційних правопорушень
  • Оформлення прав на землю, вирішення земельних спорів, консультації з земельного законодавства, юридична допомога сільськогосподарським виробникам
  • Консультації з трудового права, складання внутрішніх документів підприємства, адвокатська допомога у вирішенні трудових спорів, консультації з охорони праці

Телефони в Києві: +38 (044) 495-19-28, 495-19-29, 275-67-99

Ел. пошта: pravo@splf.ua

Skype: splf.ua

Права клієнта салону краси

Ольховская В.В., адвокат Адвокатської компанії  «Соколовський і Партнери»

Матеріал для телеканалу «5 канал», 16.02.2008

Відвідуючи салон краси, ми розраховуємо зробити гарну зачіску, стильний манікюр, поліпшити стан та колір шкіри, прикрасити своє тіло -  спектр послуг, які може надавати салон краси, надзвичайно різноманітний.

Однак, ми рідко замислюємось про те, що довіряючи працівникам такого салону свою зовнішність ми, разом з тим, довіряємо їм і своє здоров’я. Тому я раджу не забувати ряд правил, які допоможуть захиститися від недобросовісних підприємців, що володіють салонами краси та непрофесійних працівників цієї сфери

Передусім, не зайвим буде упевнитися у законності підстав діяльності обраного закладу. Не потрібно соромитися уважно вивчити «куточок споживача». Згідно Законам України «Про захист прав споживачів» та «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» там повинні знаходитися свідоцтво про реєстрацію юридичної чи фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності, інформація про працівників, дозвіл від санітарно – епідеміологічної служби, Правила надання зазначених послуг, види послуг, номери телефонів органів, що контролюють дотримання прав споживачів.

До речі, не завадить поцікавитись, чи надає салон послуги, що пов’язані з лікуванням, як то – медичний масаж, послуги щодо лікування шкіри. Адже, значно зручніше, прийшовши до салону, зразу отримати професійну консультацію щодо того, яку послугу Вам необхідно отримати, ніж спочатку йти на консультацію до лікаря, наприклад дерматолога. У випадку, якщо салон надає послуги, пов’язані зі здійсненням медичної практики,  заклад має мати відповідну ліцензію.

Клієнти салону краси повинні чітко розуміти, що вони мають повне право на отримання  повної інформації про послугу, якою збираються скористатися. Згідно ЗУ «Про захист прав споживачів» СПД, що надає послугу, зобов’язаний надати споживачу вичерпну інформацію про послуги, які надаються, достатню для того, щоб клієнт мав змогу зробити усвідомлений вибір. Якщо мова йде про послуги салону краси, працівники останнього мають довести до відома клієнтів саму процедуру здійснення послуги, препарати та обладнання, які застосовуються під час надання послуги, їх виробника, повідомити про можливі побічні ефекти від застосування препаратів, протипоказання на них, на вимогу споживача надати сертифікати якості на ці препарати та обладнання. Споживач має право перевірити строк придатності цих препаратів.

Ви також маєте право вимагати дотримання закладами вимог, які прописані у Державних санітарно – гігієнічних нормах та правилах. Адже, відповідно до положень абз. 1 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», громадяни мають право на безпечні умови побуту, зокрема, на побутові послуги, які надаються салонами краси. На практиці це означає законну можливість вимагати від працівників вимагати від працівників закладу інформацію про те, чи ознайомлювались вони з санітарно – гігієнічними нормами та правилами та з заходами профілактики при пораненнях, контактах з кров’ю, чи проходять працівники профілактичний медогляд та чи роблять щеплення від інфекційних хвороб, чи є в закладі аптечка та її склад.

Абз. 3 ч. 1 ст. 4 вказаного вище закону громадянам надано право на відшкодування шкоди, завданої їх здоров'ю внаслідок порушення підприємствами, установами, організаціями, громадянами санітарного законодавства.

Статтею 7 того ж закону встановлено обов’язок всіх без вийнятку підприємств, установ і організацій здійснювати санітарні та протиепідемічні заходи та відшкодовувати у встановленому порядку громадянам шкоду, завдану їх здоров'ю внаслідок порушення санітарного законодавства.

Крім того, клієнт має право вимагати від салону, щоб під час пірсінгу та татуажу майстер використовував стерильні гумові рукавички індивідуально для кожного клієнта.

Весь інструмент, який використовується для манікюру, педікюру, пірсінгу та татуажу, повинен дезінфікуватись, очищатись та стерилізуватись. У випадку контакту, що супроводжується порушенням цілісності шкіри (уколи, порізи), вражене місце має бути оброблене дезінфікуючими препаратами, а майстер має змінити рукавички і вимити руки з милом.

Якщо Вас з якихось причин не задовольняють послуги закладу, Ви маєте право, за ЗУ «Про захист прав споживачів» вимагати:

1) безоплатного усунення недоліків у наданій послузі у розумний строк;

2) відповідного зменшення ціни наданої послуги;

3) безоплатного повторного надання послуги;

4) відшкодування завданих Вам збитків з усуненням недоліків наданої послуги своїми силами чи із залученням третьої особи.

5) у випадку, якщо ж після надання Вам послуги виявились істотні недоліки результату послуги, зокрема, зачіска, яку Вам зробили, повністю не відповідає тій, яку Ви просили зробити, і виправлення її неможливе, можете вимагати повернення Вам коштів.

6) якщо в наслідок ненадання Вам інформації щодо можливих побічних ефектів послуг чи препаратів, що застосовувались, або ж в результаті неякісної послуги чи недотримання правил санітарно - гігієнічних норм та правил було завдано шкоди Вашому здоров»ю, Ви можете вимагати відшкодування Вам майнової та моральної шкоди.

У випадку надання Вам неякісної послуги, або послуги, в результаті якої було завдано шкоди Вашому здоров’я чи зовнішності, або ж якщо Ви з якоїсь іншої причини не задоволені послугою, Ви маєте право захищати свої права наступним чином:

1. Звернутись до адміністрації салону з пропозицією виправити недолік (бажаних наслідків можна досягти, проявивши неабияку наполегливість і знання своїх прав);

2. Звернутись зі скаргою до контролюючих органів – зокрема, до органів захисту прав споживачів чи санітарно - епідеміологічної служби;

3. Звернутись за захистом своїх прав до суду для стягнення з салону матеріальних та моральних збитків.

Головне, що треба пам’ятати – Ви не зможете захистити свої права в суді чи в контролюючих органах, якщо не доведете, що отримували послуги саме в цьому салоні. Звичайно, найкращим доказом є письмово оформлений договір про надання послуги, де б визначався вид послуги та відповідальність за неналежне її виконання. Однак, на практиці таким договором нехтують. У цьому випадку, доказом може бути виписана Вам квитанція про оплату отриманої послуги (не завадить прослідкувати, щоб в квитанції було зазначено вид отриманої послуги).

Ви сповіщаєте про хибодрук в наступному тексті:
Щоб надіслати повідомлення натисніть кнопку "Сповістити про хибодрук". Також можна додати коментар.